Kakplan :]

Vid ungefär ett for jag och min syster till mammas jobb, jag skulle städa och Melinda skulle hjälpa mamma med allt godis och sånt :] Hon jobbar i cafeterian på Kaplanskolan som heter Kakplan :) Jag ställde ihop alla stolar och han bara lägga ner mobilen i fickan så ringde den xD Jag va inte beredd på de så jag skrek och hoppade till xD Höll typ på att dö i skratt xD Sen spelade jag och Melinda biljard och jag vann båda gånerna :} visst är jag duktig xD de är typ andra elelr tredje gången jag spelar, :] Men ska lägga in nån bild från Kakplan :]


Hihi, deras godispåsar :]

De köpte jag :]

Näe, men nu ska syster in :]
Pussheej :]<3

Kommentarer
Postat av: william=)<3

hihi :) låter som om du hade kul<3=)

2009-10-25 @ 22:49:57
URL: http://latsmurfen.blogg.se/
Postat av: Mikaela Pettersson =)

William: haha joo de hade jag :]<3

2009-10-26 @ 11:17:24
URL: http://latsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0