Ikväll är de paan :)

Idag vart de väl att stanna hemma från skolan igen, jag mår så jävuls dåligt då jag är förkyld fast ibland om jag har roligt glömmer jag bort hur dåligt jag mår. Ikväll är de paan, på eddahallen tror jag. Hoppas de iaf, jag hade tänk åka dit upp med Alexis men hon fick inte fara :S så då får jag väl åka upp själv, sen så kommer dom jag ska vara med :) Jag är så nervös för jag har aldrig träffat dom förut, jag har bara pratat med två av dom i telefon och en vet jag inte ens vem de är :$ Men de är alltid kul att träffa nya människor, de finns säkert fler än jag som tycker de :) Jag skaffar väl bara nya vänner och om ni har nått emot de så håll de för er själva så blir allt bra :) Men jag hinner inte skriva så mycke nu för att jag lovade pappa att bara sitta i typ 10 min på datorn och har redna suttit en halvtimme :$ sån är jag :] ha de bra, pussheej ;*


Man ser att de är löshår men skit samma :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0