hoppas :) !

Vakna kring sju idag och kunda typ inte andas xD jag hade så ont i bröstkorgen att de tog ont att andas, och svårare vart de när jag skulle sätta mej upp i sängen xD men efter typ 20 min så gick de, och nu sitter jag här och skriver ett inlägg. Jag tror att jag har blivit förälskad, de är en sån härlig känsla, de lixom pirrar i magen och man kan inte sluta tänka på den personen. hihi :] me niallafall, imorrn är de paan, jag tror de är på eddahellen typ. Vet inte om jag kan fara om jag har såhär ont i kroppen ;( men jag vill verkligen för jag ska träffa mina nya vänner ! och jag vetefaan hur jag ska ta mej dit. Men jag kommer väl på nått :) får väl prata med mamma för pappa kör lastbil på fredag antar jag, typ vid fem. om inte jag kan få följa med han upp till stan då, hoppas de inte är kallt i staan då för då kommer jag faan förfryas, att vara i stan från fem till åtta kommer bli kallt, men skitsamma :] jag kommer ha kuul ändå, misstolka de inte för de va inte så jag menade ;)
Men nu ska jag gå, pussheej, bjuder på en bild också xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0