Har du tappat hjärnan eller ? xD

Igårkväll va jag med Sandra och då va vi i lekparken som jag tappade min hjärna i xD (ska förklara vad jag menar)

Jag va i lekparken och satt i en gunga samtidigt som jag pratade med Jonas, sen när jag fick hög fart så flög jag av och landade i sanden och höll på att skratta ihäj mej, och då frågade han vad jag höll på med och då sa jag att jag hade flygit av gungan och han ba, tappade du hjärnan eller och ajg svarade att jag hade gjort de sen så asgarvade vi åt de hela tiden xD Och de va väl för ungefär en månad sen de hände sen de hände, och jag va där igår men jag kunde inte hitta den xD

Jag vet att jag har sämst humor men de är alltid kuul att skratta åt mej bara för att jag är så jävla klantig ibland...eller väldigt ofta men ändå xD Jag får folk att skratta iallafall xD



Tog den när jag va i Stockholm, :$ Jag ska kanske göra ett inlägg med bilder från Stockholm :$

Men måste gu nu, pussheej;* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0