Gårdagen.

Idag va man på skolan då, de är drygt som faan när man inte ha nån att vara me, fast jag är oftast me Emeliiii nu mera. Älskar den flickan ! De blir inte ett långt inlägg idag, ska göra läxan och snart äta, sen ska jag vara me Emeliiii, vi ska väl göra som vi brukar göra, ringa kompisar, fast jaa, vet inte om dom har tid att prata men de får vi väl se sen. Och jag måste bara säga dehär ! Idag på gympan fick jag jättesvårt att andas och jag vart svimfärdig sen försvan känseln i armarna, sen kom hostattacker i mängder, de va jätteläskigt :O !

Gårdagen.

Jaa, först va jag på phsykskolan sen efetr skolan så va jag och Emeliiii i cafeterian och bara pratade, sen så kom Alexis ocd då pratade vi me henne också, sen kom Hjalmar och sen så sprang dom runt och jagade varann så jag och Emeliiii fick iaf ett gott skratt, :$ Vi va på skolan tills klockan vart fyra sen så gick vi hem till jag fast alla skulle typ ändå hem då. Men Alexis stannade sen så va vi me Emeliiii som är BÄST som alltid :$ Henne klår ni då faan inte !! Men aja, måste gå nu, pussheej ;*

Kommentarer
Postat av: Emeliiii

haha det ägde,

btw.. du är bästast<3

2009-10-09 @ 07:18:43
URL: http://sprattsmurfen.blogg.se/
Postat av: Natalie

sv: haha det e typ äckligt fast på ett roligt sätt xD

2009-10-12 @ 17:29:52
URL: http://heroineismydrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0