BästaVän<3

Tack för att du finns vännen<3
Utan dej vore jag ingenting,
du hjälpte mej se meningen med livet,
du fick mej upp på fötter igen.
Jag kan prata med dej om allt,
du är en äkta vän.
Jag trodde aldrig att jag skulle kunna få en vän som dej,
nu när jag har de släpper jag aldrig taget om dej.
Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta vad som än händer.
JonasJohansson<3,
Om du släpper taget om mej rasar min värld.
Du vet att jag behöver dej vännen<3
Du är den bästa vän jag någonsin har haft.
Du gör mitt liv värt att leva,
De finns så mycke jag vill ha sagt men jag är så rädd att de ska bli fel.
De är du som får mej att orka med alla problem.
Om du inte fanns vet jag inte vad jag hade gjort.
Man skrattar när man är med dej,
du får mej på bättre humör när jag mår dåligt.
Om de ändå fanns fler som dej, 
Du förstår mej mer än nån annan.
Jag vet att jag kan vara helt säär ibland men jag är bara så rädd om dej.
Du är inte som andra.
Första gången jag såg dej förstod jag att du va speciell.
Du är min andra halva. 
Om jag skulle förlora dej skulle jag förlora mej själv.
De finns inte ord för att berätta hur jävla underbar och hur mycke du betyder.
Men du kommer alltid att vara min allra bästa vän vad som än händer<3


JonasJohansson-Min allra bästa vän<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0