1.2..3...

Jag har tydligen blivit mer posivit, och de är väl bra hoppas jag!
Nu vågar jag göra mer saker och har mycke roligare, men andra ord..
Jag lever livet :]  De är ju roligt, förut va jag en tråkig person som bara satt still och tråkade sönder varje dag.
Men inte nu längre :]
De känns så skönt när de mesta har löst sej, med mina vänner, men mitt liv, med mina problem, med allt !
Fast man vet ju inte vad som kan hända härnäst, hoppas jag får fortsätta vara glad !
Fast...livet är de man gör de till. Så se till att göra varje dag till något att minnas !
Som igår på paan tex...hihi, asså de va så kuuligt.
De va typ då jag började leva livet, asså riktigt leva MITT liv och inte någon annans.
Nu kan jag stolt säga såhär :Ni som har sagt åt mej vad jag ska göra med mitt liv kan faan dra åt helvete! Låt mej leva mitt jävla liv, säg inte åt mej hur faan jag ska leva de ! Jag föddes inte för att leva som ni vill ! Jag föddes inte för att göra er lyckliga ! Så glöm att jag ska göra som ni säger !
Ville bara säga de :]

1
2
3

Va bara road xP

Kommentarer
Postat av: DialaAmeliaSaleh

SV: nej ;s blir nog bara hemma eller hos en kompis ;D like always på en trkig söndag haha

2009-11-01 @ 15:31:55
URL: http://dialaams.blogg.se/
Postat av: max ådell

åå gud va jag tycker om din bogg den är så snygg :):):)

2009-11-02 @ 00:09:05
URL: http://maxxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0