Aj xP

Jag pratade med Alexis och stod framför tv:n för skojs skull, men jag fick jävligt ont i ögonen efter ett tag, och när jag skulel gå så fastnade min tröja i et kniv eller jaa, typ ett svärd, (ni som har varit hos me jvet at vi har flera miljoner knivar och svärd) men iaf, min tröja fastnade och jag märkte ingen försän den föll ner med de vassa bladet på min tåjävel  !! Ajj son faan säger jag bara. Jag slängde mej på golvet och skrek så ont de tog, men jag skrattade efteråt xP Alltid normal jag vet. Jag har ingen bild på kniven men kan ta en och lägga in i ett annat inlägg.
Blev inget långt inlägg just nu, men men...ska gå nu, pussheej<3


Kommentarer
Postat av: Emma

hihi smidigt mika:]<3

2009-10-29 @ 19:00:14
URL: http://eanderssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0