Idioter!

Hur Jävla lågt får man sjunka ?!
Kan ni inte bara lämna han ifred ? Bara för att ni inte vågar vara vara er själva ska ni väl förfaan inte mobba nån annan för att dom inte vågar vara sej själva !
Snälla ta och ge er !  Fattar ni inte att ni sårar era jävla idioter ! Kan ni bara lämna honom ifred ?!!
Ni kan faan dra åt helvete ! Är ni så jävla osäkra på er själva att ni måste gå runt och mobba folk ?
Tror ni seriöst att ni blir coolare för de ? Tror ni de, helt seriöst?
Tror ni att ni blir mer populära och mer omtyckta om ni mobbar folk ?
Ni är ju faan trögare än vad jag är och då är de faan illa !!
Lämna han faan bara ifred jävla idioter !
Hur skulle ni känna er om han mobbade er för att ni va er själva ?!
Ni skulle börja tveka om ni verkligen va er själv när ni är de !
Så lämna han bara ifred och lev erat jäva liv och låt han leva sitt.

Hoppas de löser sej snart, ta inte åt dej av vad dom säger !
Och börja aldrig tveka på dej själv !
Lev ditt liv som du vill och låtsas att dom inte finns.

Lev ditt liv som om de vore din sista dag.
Då finns de inga bekymmer, då bryr du dej inte om vad dom säger.
Och om de är något så finns jag alltid här för dej<3

Och för er andra, jag finns här om de är något ni vill prata om.
Jag pratar med alla, de spelar ingen roll om jag känner er eller inte.
Jag finns här, jag är en bra lyssnare<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0