20 smilisar.

Våran dator har typ damp :S aja, skit samma. Är nyvaken och klocken är typ halv 12 xD Håller på att smsa ihäj mej, får sms typ 24/7, men som tur är älskar jag att smsa :] Ikväll ska jag åka lastbil med pappa till doxta, de stavas egentligen docksta men orkar inte skriva de :] onödigt vetande, jag vet xD men ändå :] Ni måste smsa med mej ikv kring åtta, nio eller tio. För då kommer jag väl sitta i lastbilen och lyssna på musik och äta chips :] de gör jag typ alltid när jag åker lastbil :}0722040027 kom igen nu, smsa !! :]

Jag funderar om jag ska lägga in en bild, har typ ingen bra, men vi får se :] Mamma kom hem nyss, hon jobbar under lovet, fast bara till 12 typ :] som tur är, på kaplan skolan, hihi. i cafeterian :] jag har så roligt som gör smilisar i inlägget 24/7 tyvker jag :] jag ska markera hur många jag har gjort :]
 
Sen prata jag i telefon hela tiden ihår typ, jonas ringde då han va med Linus och dom spåra faan inte lite :O :] men de va kuul för dom fick mej att skratta iaf. Nu ska jag kolla om jag har nån bild :]




AndreaAndersson<3
Du har hjälpt mej med bara några ord.
Om de ändå fanns fler som dej.
Du finns alltid där när man behöver prata.
Du är en ängel utan vingar<3

Btw, de vart 17 smilisar i dehär inlägget, och 18 med den här > :]

Bara för att göra lite reklam, kolla >JonasBlogg<

Näe, nu måste jag gå, pussheej :*
Ps, nu vart de 20.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0