Lev ditt liv och inte någon annans :)

Lev ditt eget liv och va dej själv, bry dej inte om vad andra säger, gör om dom negativa komentarerna till goda ! Dom är bara avundsjuka på att du vågar vara dej själv, så ta inte åt dej !

Klä dej som du vill, ha dom kläderna du trivs i ! Gör som jag, ta på dej en kort lila kjol med scock rosa strumpbyxor och knägöra blåa strumpor med ett svart linne, om de är de du trivs i ! Sminka dej hur jävla mycke du vill, de är väl ingen som ska säga hur du ska leva ditt liv ? Lev de som om de va din sista dag, försök hitta på nått nytt varje dag och gör inte samma rutiner, jag har haft ett så jävla tråkigt liv tills en dag då jag insåg att jag måste göra nått med mitt liv, jag ins¨g vad jag gick miste om, och nu lever jag livet !!


Ser ni hur ful jag är utan smink ? ^
Men verkar jag vara så brydd, jag är nöjd över hur jag ser ut.
Jag vågar visa hur jag ser ut och mår så bra som den person jag är.
Ni måste våga visa vilka ni verkligen är.
De finns ingen som är som du.
Du är unik på många sätt.
De finns så otroligt mycke underbart med dej som du inte vet om men som alla andra kan se.
Lev ditt liv som om de va din sista dag.


Kommentarer
Postat av: wille:)<3

du är bra på att skriva vackra inläg=)<3<3<3

2009-10-24 @ 22:28:48
URL: http://latsmurfen.blogg.se/
Postat av: Mikaela Pettersson =)

Wille: tack :)<3

2009-10-24 @ 22:34:36
URL: http://latsmurfen.blogg.se/
Postat av: sandra

söt tjejen!:D<3

2009-10-25 @ 11:59:39
URL: http://saandrabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0