Irriterad ?

Om ni har något emot mej så säg de ist för att låtsas som om de inte är något. De blir inte bättre av att hålla tyst. Jag försöker vara en så bra vän som möjligt, men om jag inte duger som vän för dom som är så jävla kräsna så kan dom dra. Jag förtjänar vänner som accepterar mej, jag försöker att inte dra upp mina problem men om ni frågar så gör jag juh de och sen klagar ni. Jag har haft vänner som bara låtsades bry sej om mej för att veta de mesta i mitt liv så att dom kunde sprida de vidare så förlåt så jävla mycke om jag inte kan lita på alla som jag träffar, de kommer bli bättre med tiden men ge mej lite tid ffs ! Jag har en bästis som jag vet att jag kan lita på för han skulle aldrig göra nått dumt mot mej. Jag håller på att längta ihjäl mej tills jag får träffa han !  Men som sagt, ni som inte accepterar mej,...FUCK OFF ! Jag blir bara så jävla irriterad på folk som inte kan uppskatta en som man är. Men ska alltid vara fin och seriös, men tänk om jag inte allid vill vara seriös ? Eller om jag inte är fin ? Ni får acceptera mej som jag är, punkt slut.

Jag kommer aldrig kunna tacka dom som accepterar mej för den jag är. Ni betyder som faan och utan er vore mitt liv tomt, de vore inte ens vär att leva. Puss på er gullungar ;* <3

Kommentarer
Postat av: wille=)

jag akepterar dig som den du e:)<3

2009-10-22 @ 15:50:07
URL: http://latsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0