orka faan inte bry mej

Jaha vad ska man säga, fyfaan för allt. Tur att jag har vänner som fattar, men nu ska v inte prata sånt :)
Vad har jag gjort under dom senaste timmarna, pratat med pappa och att han måste fylla på min mobil snart, har inga pengar själv och han brukar alltid fylla på min mobil när pengarna tar slut. hihi. Men just nu pratar jag me mamma om en person som tycker at jag tar ___ vänner, hur lågt får man sjunka egentligen ?! Du får faan ta och ge dej fattar du de ?! Tur att du finns Jonas<3 Utan dej vore allt så tomt, jag är så jävla glad att du är min vän, om de inte vore för Linus skulle vi aldrig ha börjat prata med varann<3 Jag minns när vi ringde till Linus och du va med han och mitt spårade humör när jag pratade med dej och hur jävla mycke vi skrattade åt varann och de vi sa, sen på kvällen så smsade vi och nu är vi bästisar, lova att aldrig lämna mej vännen<3 men nu pratar jag med Jonas så måste gå nu, pussheej ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0