Dagen

Skolan idag då, va typ me på en lektion innan jag for hem, fick så jäkulst ont i huvet !! trodde faan att jag skulle svimma, eller åtminstånde att huvet skulle sprängas xD men de kan bli så ibland, fast de beror väl på att jag inte har ätit nått idag, men jag får skylla mej själv. Men jag va inte med på gympan för jag är så jäkulst förkyld, sen hade vi svenska och då såg vi "morden i midsommar" eller va den nu heter, och den va bra, efter svenskan så hade vi biologi men då kände jag av huvudvärken och fick typ en massa kramper i magen och de kämdes som om jag hade rakblad som skar up min hals :S sen fick jag jätteont i kroppen och tänkte gå hem men jag skulle till kuratorn, så jag gick dit men då va hon juh inte där ;( så jag gick till skåpet och packade ner alla böcker som jag behövde ta hem, vi har fysikprov imorrn ocså :( hoppas jag orkar gå till skolan imorrn, om inte så går juh bara till skolan under fysiken och gör bort provet och sen går jag hem igen, om inte lärarna tvingar mej att stanna, fast de kan dom ifs inte göra då.

Men nu ska jag göra en bildbomb i ett annat inlägg, pussheej <3
och om ni vill kan ni lyssna på den här låten >KevinBorg<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0