54 frågor och svar.

1. Tre ord varför du sist spydde? - Mådde jävligt dåligt

2. Vad gjorde du 08:00 imorse?Dampa på mobilen

3. Vad gjorde du för 30 minuter sen?Satt vid datorn  

4. Vad hände dig 1995?Jag föddes

5. Vem fick dig att skratta senast?Jonas och Alexis

6. Vilken färg är din borste? – Vit och rosa

7. Vad köpte du sist?Nått som gjorde att jag fick pengar på mobilen

8. Vilken färg har du på din tröja?Grå och svart

9. Var förvarar du dina pengar?Lite överallt

10. Hur var vädret igår?De va mulet men inte så kallt

11. Vad ser du fram emot?
Idag !!

12. Snarkar du? Nope

13.  Vad är 15?Siffran efter 14 och under 16 ?

14. Vilken skostorlek har du?
– 35 elr 36, veeet, har dom största fötterna xD

15. Vill du klippa dig?Ojahhh !!

16. Är du över 25?
Nope inte än

17. Pratar du mycket?Har en viss förmåga att göra de

18. Kollar du på O.C?
Och de är vaad ?

19. Har ditt namn ett ”x” i det?Näe, om jag inte byter namn till anonym x

20. Känner du någon som heter Steve?Näe, men fred

21. Hittar du på egna ord?jaa

22. Är du en typiskt svartsjuk person? Inte ofta, jag är mest nojd med mej själv så

23. Vad har du för mobil?Min mobil lagga sönder och nu har jag en samsung ;(

24. Vem ringde dig senast?Alexis

25. Biter du på naglarna? Ibland, men inte ofta, bara när jag är nervös.

26. Har du lockigt hår? Näe

27. Vilken konsert ska du på härnäst? – Har ingen aning

28. Någon bra person i ditt liv just nu? Jonas, Alexis, emma, jose b osv

29. Hur många gånger har du svurit idag? Mer än 100 typ

30. Vilket ord säger du ofta? – BananBulle

31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? Vi har helg imorrn

32. Vem sa du ”jag älskar dig” till sist? – Hemligt :] bara två som veet :]

33. Vad borde du göra nu?Svara på alla sms som strömar in xD

34. Har du något smeknamn? - Mikela, Mikka, Mika osv.

35. Sover du mycket? Nej, inte ens i närheten av normalt

36. Vilken är den bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor?
- Titanic

37. När var du sist ute?Igår

38. Har du gråtit idag?Nope

39. Är du en glad person?Ibland, man kan reta upp mej väldigt lätt

40. Har du roligt nu?Nope

41. Vad äter du helst? –  Inget

42. Vem var du med sist?Emelie</3

43. Pratar du i sömnen?Nope

44. Vem kramade du sist? Min nalle när jag va ledsen

45. Nämn den bästa personenJonas<3

46. Tycker du om någon just nu?
- Jaa

47. Vill du flytta? Ojah, men än nått annat !

48. Hur ofta borstar du tänderna? - 2 eller 3 ggr per dag

49. Är du egoist?Ibland, men inte så ofta

50. Gillar du att bada?
- Nja, jag hatar att visa min kropp, om jag får bada i kläder så

51. Skrattar du åt allt?Ojah, speciellt när jag är trött

52. Vem får dig alltid att skratta?
Jonas, Emma, Alexis, Josse B osv

53. Gråter du när du tittar på filmer?
Mm

54. När grät du senast? - Igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0