Syrrans dator.

jag sitter vid min syrras dator och skriver och den är seg som faan, man får typ phsyk ! :S
Men men, sålänge jag sitter vid en dator så :$ näe, men jag funderar på att fara på gluggen men jag orka typ inte, känns så långt fast du typ är 10 meter dit xD jag är lat idag jag vet, vi va lediga idag men ändå så vakna jag sju för jagh ade glömt stänga av larmet på min mobil, men de va ändå tur för då fick jag prata med min älskling ett tag på morgon också, en bra start på dagen :$ sen så gick jag ner vid typ halv nio men då låg alla och sov typ, de va drygt som faan, visste inte vad jag skulle göra då, de va så tråkigt xD men nästa gång de blir så ska jag faan måla med vattenfärg bara för att ha ngt att göra, de är därimot kuuul, tycker jag iaf :]
Jag är ändå ganska smart vet ni ;) jag gick på en runt plastburk och trodde att jag kunde hålla balansen men den rulla iväg och jag for baklänges och ramla rätt ner på golvet och höll typ på att dö i skratt, inte för att jåg såg hur de såg ut menmen, jag ärblondin vet ni ;) Fast jag borde ha sett hur sjukt kuul de såg ut för jag har typ speglar överallt i mitt rum xD Men så är de om man är fjårtizZzzZ :] Men nu ropar pappa och mamma på mej, undrar vad dom vill, men måste iallafall gu nå, pussheej<3

Kommentarer
Postat av: Natalie

sv: jah jag vet :D <3

2009-11-10 @ 18:34:54
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: sandra

haha okei:]<3

2009-11-10 @ 20:32:35
URL: http://saandrabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0