rubrik.

Förlåt att jag inte har skrivit så mkt på sista tiden men jag har varit sjuk och har typ inte orkat göra ngt.
Drygt I know. Men men...jag har legat framför tv:n i snart 3 dar och de börjar bli jävligt tråkigt. Men jag kan inte göra så mkt, jag har ont i hela kroppen och kan typ inte gå. Jag är ju inte direkt den ända som har så nu då, men jag kan säga att de är jävligt jobbigt, fast de går ju över sen nån gång. Jag hoppas jag kan fara till skolan imorrn för jag vill inte ligga hemme en dag till framför tv:n och låtsas ha ett liv. Jobbigt jobbigt...
Vad ska man skriva mer då....nja jag vet inte men ni kan kolla alexis blogg om ni har lust klicka här .


Tyckte bara bilden va cool :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0