Oförberedd.

Skola idag då, vi hade matteprov och engelskaförhör. Hade inte tränat ngt inför matteprovet och visste inte vilken läxa vi hade i engelskan, men de kändes som om de gick bra ändå. Men man vet ju aldrig. Och btw, asså alexis, du föröker reta upp mej 24/7 men du lyckas INTE bra kan jag lova, du gör de bara värre för dej själv, inte för att jag ha ngt emot de ;) Ni som läser dähär tycker säkert att jag är störd i huvet men bry, vissa av er som läser känner mej ju inte så :] Mamma lagar taco till middag, de blir väl att äta idag då :] Hihi, de är gott som faan, men de påminner mej om en dag som jag vill glömma, men men. Man gör ju misstag ibland, men dehär va inte mitt fel.

Till en person: Tack för att ÄNTLIGEN lämnade mej ifred. Jag har faan inte orkat bry mej om dina jävla sms eller nått annat. Du hr ju nån annan jävel nu och helt jävla ärligt är de SYND om dej, hoppas du fattar de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0