nått konstigt

Nu sitter jag och bloggar igen, men ska typ städa rummet om nån minut, sen har man ju läxa som ska göras asså åååå säger jag bara :( livet suger faan dase ! Och nyss fick jag veta en sak av en person men ska inte säga vem eller vad, men de va faan inge kuul att veta, men livet e inte alltid enkelt :S Fast man ibland önskar att de va de.
Näe, men men. Asså jag kommer inte på nått att skriva, typ...näe, jag har bara mina problem att skriva om så...
Jag har typ inte ätit något på aslänge :S Jag är säkert hungrig men jag känner faan inte av de, jag typ bara spyr :S Kanske magkatarr på gång, de suger. Har varit asnära på ha de, + anorexia så man e inte happy face just nu :( men men...nu ska jag gå, pussheej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0