Gamla bilder

Nu sitter jag vid Melindas dator, mamma och pappa soverså jag kan inte gå in på datorn i deras rum för då vaknar dom. Jag ska kolla om den här datorn har några bilder som jag kab lägga ut sen, ;) De va typ 3 år sen jag satt vid den här datorn och de är bara jag som sparar bilder xD Så nån bild borde de väl finnas :)
Igår fick jag ordentligt med skäll av pappa men jag tänker inte säga vad jag gjorde men han skrek som faan, han väckte till och med syrran, men jag är rädd för pappa, jag är rädd för de han är, + att de är farsdag idag och pappa dampa på mej så de kommer inte sluta bra alls...hm...nått mer då?
Jag hoppas jag ska vara med nån kopmis idag så jag slipper vara hemma där pappa finns, urch !
Melinda tjatar om att hon ska in på datorn men de kan hon ju glömma (a), iallafall för ett litet tag, 
och...aja, vad ska ni ge eran pappa idag då ? De spelar ingen roll vad jag ger pappa för han blir typ aldrig nöjd känns de som, :S  Han dampa typ på mej 24/7 och tror att de är okeej, men men.
Alla kan ju inte vara så perfekta, som han tror att jag är, men igår fick han då veta att jag verkligen inte är de,
men han orkade inte lyssna på mej men han är ju som jag är.
Näe, men nu ska jag lägga in bilderna jag hittade här på datorn ;)






De va dom bilderna som jag hade tagit, men sen fanns de ju fler men dom va inge intressanta :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0