FjårtizZzz ;)

Vad har jag gjort sen jag bloggade sist..typ inget.
Har väl suttit vad datorn och inte så mycke mer.
Eller jag ha hjälpt pappa och mamma med att sätta upp tapeter eller vad de nu är, de va inte kuul.
Sen så skulle vi äta och då ville typ alla ha mat från X:et eller hur man nu skriver de.
Men iallafall, när vi kom dit så sa vi vad vi ville ha sen när vi kom hem hade dom inte gjort min mat fast de va lika bra för jag va inte hungrig men pappa va inte happy face men jag skratta ihjäl mej åt hans grimarser och åt de han sa.
Åsså vad har jag gjort mer,...suttit vid datorn ännu mer och sen inte så mycke mer :)
Bjuder på en bild på mej också.
Kalla mej fjårtizZzz ;)


Kommentarer
Postat av: häniboy

varsegod:)

2009-11-07 @ 18:26:12
URL: http://hannaliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0