Fuck it !

Asså jag blir bara så jävla förrvirrad ibland :S ! Allt blir bara så fel och då rasar faan mitt liv :S
Ni dampar på mej varje dag och tror att jag drivs i detta helvete ?! Tror ni jag orkar låtsas vara glöad och fejka le varje dag ?! De är ni som gör mitt liv till en jävla mardröm !! Jag vill kunna känna mej trygg hemma men de kan jag inte ! Jag vill kunna komma hem till ett hem fullt av kärlek, men de jag kommer hem till är ett kallt hem, de är faan bara har mot mej vars jag än går, ni bar skriker åt mej och säger att jag är ett misstag, att jag inte kan vara din jävla dotter för att jag inte är perfekt ! Men ingen är väl förfaan perfekt ! Varje dag får jag göra er säga hora, slampa, bitch, äckel, att jag ens orkar mer ? Att jag ens orkar vakna och kämpa mej igenom dagen. På kvällen mår jag bara sämre för då kommer ni fram till mej och dampar ännumer men jag låtsas inte höra fast de är svårt att ignorera.
Ni skriker åt me att söka hjälp men vemfaan av oss tre är de som behöver hjälp ?! Ni säger åt mej att jag är värdelös men att ni tror på mej ? Fattar ni seriöst inte varför jag vill bort från er ?! Fattar ni inte att alla gånger jag rymmt hemmifrån beror på er ? Ni fattar ju ingenting ?! Jag vill bara bort från dette jävla helvete ! Ta mej härfrån, hör mina jävla rop !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0