Vilken dag.

Skola idag igen, skönt att de är fredag så ikv kan jag ta de lugnt och bara slappa framför tv:n, härligt ! De är typ nått Disco på Norrhammar ikv tror jag men jag orka inte fara, ska vila och tänka lite. Om inte jag hittar på nått med nån i bure, skulle egentligen va med Hampus idag men de vart inte för han ska på discot, men jag ska vara med han på Söndag ist om han kommer ihåg de då xD.
Men de gör han hoppas jag :) blir faan deprimerad annars.
Som ni ser så har jag inte lagt in bilder på ett väldigt bra tag, men jag har inte hittat den jävla usb kabeln men nån gång kommer den väl fram, misstolka de inte för de gjortde jag, men men, sån e jag.
Om ni inte har märkt de så har jag börjat misstlka allt numera, vad kan de betyde då ;)?
Haha, näe skoja bara.
Och btw, måste bara få berätta en sak som hände idag, x]
Jag kmr skriva Anonym 1, Anonym 2 och Anonym 3.
Anonym 1:
Är du tsm med Jonas.
Jag: Näe.
Anonym 1,2,3: Varför inte ?!
Jag: haha, vilken fråga xD!
Anonym 1: haha oj förlåt ! får vi fråga de ?
Jag: Haha jaa, fråga på ni bara xD

Haha gud vad jag skratta då, men´nu ska jag hitta på ngt, pussheej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0