Skola suger

Åååå vad de är drygt att gå i skolan ! :S Men de är ju ett måste, fast jag orkar inte vara med på alla lektioner nu mera, men men. De är mitt liv så. Men endel tycker att jag har förändrats FÖR mycke, hur faan kan man göra de :S
Aja, vissa personer förstår jag mej inte på, men jag orka inte bry me j om vad dom tycker om mej. Om du inte gillar mej så fuck off ? Tror du att jag bryr mej om ni som mobbar mej ? Tror ni verkligen de x] ? Jag har insett att jag har vänner och jag klarar mej med dom. Näe, men nu ska jag¨gå och få skäll av mina föräldrar för att jag inte orka vara med på några fittlektioner, jag är inte perfect även om dom vill de...
pussheej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0