...

Sitter här nu och lyssnar på en låt som heter "fall for you-Secondhand Serenade" den är så jävla bra ! Jag gråter jämnt när jag hör den :( Jag antar att jag saknar dej...eller kanske inte du som person, utan att bli älskad..jag saknar de så jävla mycke... ;( ! Jag vet inte vad jag ska göra längre, om jag ska vara din vän eller inte, om jag ska skratta eller gråta...de händer så jävla mycke nu :( Jag vet inte hur länge jag orkar kämpa :( ! Asså åååå fuck...
Sen känns de som om jag håller på att förlora en underbar vän :( Om han bara visste hur jävla mycke han betyder...nån gång ska jag säga de öga mot öga, hoppas han inser hur jävla underbar och hur mycke han betyder för mej då... :( om inte...vad ska man göra då :( ? Förlåt om jag skriver deppinlägg lite då och då, men jag måste skriva när jag lbir deppad...
slänger in en bild också...


Kommentarer
Postat av: diinemelie?

du kan alltid prata med mig om du är deppad...<3,

eller om du bara vill prata med nåån:]

för om du inte kämpar vidare, hur ska jag orka

då!?:]:O<3

2009-11-30 @ 16:08:11
URL: http://sprattsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0