rubrik igen.

Nu sitter jag och smsar med Jesper och typ ingen mer, eller ingen annan har svarat på mitt sms så. Men aja, igår så va jag med emeliii och hon sov här, vi va på gluggen fast de sög där, tyckte jag, inte hon med de va en speciell person där så hon ville inte fara hem men jag sa att jag skulle de men att hon fick stanna, då verkede de som om hon vart skitsur och så...men jag vet inte. Vi såg djurkyrkogården igår och den såg inte ut att va så läskig men jag typ satt och skaka efter vi hade sett den, fast emeliii hade redan somnat då och då hade hon tagit allt täcke och vi hade inte bäddat upp två sängar som vi skulle så jag somnade utan täcke. De va för läskigt att gå på golvet efter att ha sett den dära filmen :] kalla mej feg om ni vill men den va faktiskt jävligt läskig :] Och ni ska bara veta vilken jävla otur jag har :] Jag har ett porslinsskåp på mitt rum som har glasdörrar, och ena dörren va öppen och jag såg inte de så jag gick rätt in i den och då lossnade den från fästet och gick av på mitten xD asså fyfaan vad jag skratta ! Visst, jag fick jävligt ont i huvet men de måste ha sett sjukt kuul ut xD haha jag skratta såfort jag får tanken i huvet xD Jag tog lite bilder från gluggen igår men har inte lagt in dom så dom får komma i ett annat inlägg tror jag ;) men ska gå, pussheej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0