<3<3<3

Asså fyfaan vad jag hatar er två ! Ni kan dra åt helvete ! Hur faan kan ni ljuga så jävla mycke och tro att jag inte skulle få reda på sanningen ?! skrattretande, ni ljuger så jävla mycke ! Jag vill aldrig mer se er ! Synd att jag gå på samma skola som en av dom ! Åååå jag ska faan byta skola för att slippa henne, fyfaan så jävla dålig stil ! Hur faan kan man ?! 
Jag behöver inte er längre, vill jag va vän med nån som säger "horunge" till mej, vill jag vara vän med nån som ha varit otrogen ?! Näe, tror ni att jag glömmer bort allt bara för att jag e en jävla blondin eller ?! Mobba mej hur mycke ni vill men jag har då faan mina riktiga vänner som alltid finns där för mej ! Så fuck off !

Tack för att ni finns (L)

JoelHedlund.
MartinStrid.
AlexanderPettersson.
HampusKarlssonWallström.
EmmaAndersson.
EmelieDanielsson.
JosefinSöderberg.
FridaKarlsson.
JosefinBurman.
SandraBjörk.
SandraNilsson.
MajaForsman.
MathildaLarsson.
ElinVängbo.
FannyBergström.
AndreaAndersson.
MattiasFriemann.

Älskar er <3

Kommentarer
Postat av: sandra

älskar dig också:*

2009-11-20 @ 15:47:33
URL: http://saandrabjork.blogg.se/
Postat av: Emma

jävligt dålig stil.

älskar dig<3

2009-11-24 @ 19:23:43
URL: http://eanderssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0