Tandläkarn

Nu sitter jag vid datorn igen som vanligt, vi ska göra någon tråkig uppgift idag så vi e lediga från skolan.
Men jag orkar verkligen inte göra den men de är ett måste, sen ska jag till tandläkarn idag pckså, urch jag hatar de !
De värsta som finns med tandläkarn är att ta kort, ursh ! Man får ju faan sår fulla munnen om man har en liten käft som jag ! Asså åååå !! :( Jag kan inte tänka klart just nu, saknar min älskling så jävla mycke :( Hoppas vi ses på fredag<3
Har pratat med Alexis typ hela dagen, hon är på stan och väntar på nån kompis till henne :) Aja, ni kan kolla hennes blogg om ni klickar HÄR. Men nu måste jag dra, ska til ltandläkarn :( pusshej <3

Kommentarer
Postat av: sandra

varsegod:D

hahha, eller hur vare:]<3

2009-11-10 @ 16:17:11
URL: http://saandrabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0