asså

Va hemma från skolan idag pga att jag mådde dåligt på ett jävligt dåligt sätt. Men vi ska inte prata om de, de va bara de att jag fick veta en sak imorse som inte va så kuul, jag bröt ihop :( De är bara en som vet, men jag måste kämpa vidare när allt är gjort. Aja, har skaffat webb, köpte igår, men de är typ pinsamt att visa sej i webb typ :] Eller de är inte pinsamt men jag bruka göra fula miner ibland utan att tänka på de så xD Så ni som ser mej i webb behöver inte påpeka de nu för nu vet ni de xD men men, asså jag kan inte släppa dehär ! ;( Om livet bara vore lättare ! Jag vet att jag har mina vänner som finns där för mej och jag vet att jag kna prata med dom om allt, men asså jag vill inte lägga alla mina problem i deras liv för då är jag bara jobbig "/ Mamma och pappa, ni vet att jag älskar er, hurfaan kunde de bli såhär ?! ;(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0