Stockholm <3 !

Vi kom fram till Stockholm igår, (13/7). Vi kom fram vid åttå eller nio nån gång, och vi började me att lasta in allt vi hade me oss så att de skulle vara klart =)
Men sen kom några som pappa kände så vi va ute ett tag me dom också, och dom har en liten bäbis som heter Liv, hon är jättegullig ! =]
De finns bara ett problem, och de är att jag alltid blir trött så himla tidigt på kvällen "/ , men de ska nog gå bra ändå =)
HUrsomhelst, idag var vi på GrönaLund och de va skitkul, jag började åka pop-exressen, sen gick jag lustiga huset me min syrra, och man vart väldigt snurrig efter de (a) Men de va kul, och i början när man skulle gå upp för en konstig trappa höll jag på att ramla då jag tappade greppet,xD haha de var typ de roligaste med lustiga huset :]
Men efter de så skulle vi beställa mat, men de öppnade inte resturangen försen om 30 min, så jag tvingade Melinda (min syrra) att åka kvasten me mej, och de var de roligaste och läskigaste jag varit me om, och sen skulle ni ha sett Melindas min xD! Asså hade ni sett den så hade ni fan skrattat nu också, den var helt sjuk xD !!
Iallafall, jag ville åka den igen, men de ville inte Melinda göra, så jag gick och frågade mamma, men hon ville inte heller, så jag gick och åkte pop-expressen igen me mamma, sen öppnade spökhuset så jag gick den me Melinda och vi vart bara lite rädda, de va inte så farligt som jag trodde att de skulle va, och de kostade 40 kronor, de var synd att åkbanden inte gällde där =(
Men nu ska jag, Melinda och pappa ut och gå vid stranden =) Mamma är ganska trött, så hon orkar inte, men de kommer bli jättekul ! Så jag tänker gå ut nu =) pussen på er ;*<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0