Tjoosan =) ...

Tjoosan =) Va me Tova igår och vi hade jättekuul, vi va i lekparken och tog lite bilder, (som vanligt) hon och jag = fotomodeller ;] näe, jag skojar bara, men vi gungade i lekparken (inte misstolka de ;]) , gick till baren och lämnade en kofta, vi ringde Zahar tror jag han hette =) och sen pratade vi me Reza också en liten stund =) De va kuul =) ! Vi hade tänkt äta på baren men jag orkade itne äta ute en gån till, jag har juh varit en vecka i Stockholm och då åt vi ute varje dag, och efter 3 dar var jag typ spyfärdig :] Meen, nu ska vi inte prat om skräpmat =]  NejNej, vi ska prata om mej och Tova och bilderna =) Btw, jag har färgat håret svart =] jag är väldigt nöjd, om jag får säga de själv =] vet inte vad ni tycker, men hoppas ni gillar de =]<3 Men Emelie kommer snart så jag ska skynda mej och lägga ut bilderna =] Puusen på er ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0