Nu är de lördag.

Nu är de lördag och jag har shoppat som en dåre (a) jag har köpt 2 lila kjolar, ett par lilasvart randiga strumpbyxor, ett par blårandiga strumpor som går just ovanför knäna, lila hårfärg och en lila macara.
Sen har jag köpt 2 saker som två av mina vänner ska få, jag kan skriva vad de är men  de tänker jag inte göra för dom får inte veta vad de är än =]  hihi, men jag kommer juh hem på måndag och då ska jag nog vara me Tova eller Emelie, men vi får se hur de blir =)
Just nu lyssnar jag på musik för då blir de roligare att skriva (a)
Mamma och pappa ligger och ser på tv, och Melinda spelar "left 4 dead" på x-box 360, hon tv ingar mej att spela de me henne, så jag ska göra de sen, =)
Eller typ nu, (a) ha så kuul så länge =) 
pussen på er alla ;*<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0