Varit med Emelie idag =)

Heej, nu är jag med Emelie, vi har varit ute och tagit lite normala och onormala kort på oss själva =]
Jag ska lägga ut dom lite senare (a) eller alldelles strax =) Vi har lyssnat mest på musik idag och varit i en lekpark och tagit lite bilder, (a) Vi hade tänkt de saw 2, men jag hade den inte så Emelie skulle ta med sej filmen för hon hade den, och när hon kom till mej så skulle jag sätta i skivan i dvd:n, men skivan satt inte i fodralet och vi började skratta jättemkt! xD<3 Visst va de kuul ? xD
Nu sitter Emelie och försöker kittla mej, men de går inge bra (a) hihi, skoja bara =]<3
Och nu på Torsdag ska vi vara me Linus, de är en kompis  till Emelie =)  Nejmen nu ni, nu ska jag lägga in bilderna ;]<3 ha de så bra, pussheej =)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0