En normal dag? =]

Heej alla glada och mindre glada =]<3, nu är jag me Tova och vi ska snart ut och ta lite bilder(a)
Och efter de åker bilderna in på bloggen, jag loovar!
Sen i afton ska nog vi äta på baren och träffa Hassan, en kompis till Tova,=)
Och sen ikväll vid halv 6 så kommer kanske Habib och då går de hett till ;)
Näe, jag skojsa bara lite, men de kommer bli kul,..kanske (a)
Men nu är Emelie här, hon fyller 13 år idag så vi ska gratta henne snart=)
Jag har köpt ett par jättesöta örhängen till henne :] de är ringar som är vita me lite olika diamenter på, och en liten lila blomma =]<3
Dom är jättesööta, =] Och min syrra har köpt en rosa klocka till henne, (rosa är hennes favvofärg)
Men nu ska jag va social, elr kanske inte, vi får se (a)<3 Men harre så bra allihoop nudå=) !
De ska då jag ha, pussheeej =]<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0