Nyvaken =$

Godmorgon =$ Jag är nyvaken och trött som faan, men de ska man juh vara under sommarlovet ;]
Idag tänker jag sola lite och sen ska jag kanske vara me nån av mina kompisar, men vi får se.
Min mamma dampar typ på mej jämt, men de är så de är att ha föräldrar.
Iallafall mina föräldrar, men nu pratar vi inte mer om de, nejnej. =)
Imorn kommer Tova hem =D=D Då hoppas jag att jag kan vara me henne på lördag eller söndag för de var en vecka sen jag va me henne typ =( Men hursomhelst, igår kväll, eller egentligen imorse vid typ ett så ringde Amamnda, så vi pratade ett tag, till typ kvart över två innan hon blev tvungen att sluta, men jag kan prata hur länge som helst ;]
Näe, men nu ska jag va lite social, typ gå ut och sola eller nått medans de är bra väder =] Vi höres =)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0