Makeover? =)

Jag har klippt lugg och jag vart väldigt nöjd, =) Men jag vart så trött på min gamla frisyr så jag ville göra den lite mer,...ja vad säger man,...? snyggare? =] och jag tycker att den vart de så =)
Men snart ska jag färga håret svart, sen ska jag bleka håret där uppe så att de blir vitt, fast först vill jag klippa upp de lite mer =] men iaf, efter de så ska jag färga en lila sling i håret, bara en fast den kommer att vara ganska tjock =)
Jag har velat göra så i evigheter, men jag har inte haft råd =P Men nu har jag de så nu passar jag på innan jag köper ypp alla pengar =P<3 Men nu står min syrra och gnäller om att hon ska få gå in på datorn, så hon måste väl få göra de då, så jag får slut på henner irriterande gnäll ! Ha de bra ni som slipper få tinitus och hjärnfel ,heejdå<3

Kommentarer
Postat av: Emelie

det blev skitfint=)

och det kommer nog bli jättebra när du färgar det :]<3

2009-07-21 @ 23:59:11
URL: http://sprattsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0