Falskt rykte?!

Heej igen, har fått reda på en sak som min bästis berättade för mej. En viss person har sagt ett falskt rykte om mej, och de är att jag går runt och delar ut cigg åt folk, men de har jag aldrig gjort, och de kommer jag aldrig att göra heller !! Jag hoppas den personen fattar de !! Jag blir så jävla arg på folk som gör så, ! Hon sa att hon bara gjorde de som ett test för att se om min bästis kunda hålla en hemlighet, men jag tror inte på de för då skulle hon inte ha dragit in mej i skiten !! GAAAAH!! Jag är så jävla förbannad, de tror jag också att ni skulle vara om nån hade sagt ett sånt rykte om er, men jag har varit med om värre saker i mitt liv, så egentligen är de ingen stor sak för mej, men arg blir jag då iaf !! Honkommer då inte få tbx mej som vän, de kan jag lova, !! Jag har andra riktiga vänner som iaf inte säger falska rykten och gör test på sina kompisar !! Och jaa, dena person är en hon, men nu ska jag  va me Emelie, ha så kuul allihop =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0