EmelieDanielsson<3

Jag har varit med Emelie idag =) ! Vi såg på saw 2 fast den laggade inte bara laaate :] Men de vart ganska roliga uttryck när den laggade så vi skrattade typ hela tiden :] Haha, de var jättekuul =) sen så skickade hon ngr låtar till mej som jag ville ha, de var 13 stycken ;] Dom mesta va Sofijh låtar, men endel var michel jacksson också =) sen var de sommarpojkarna med lilla hjärtat ;) Älskar den låten ;] sen var de ngr till, typ Måns Zelmerlöv med låten hold on! Den äger er :]<3 och sen skickade hon you where my everything med nån som rappar =) vet inte vad hen heter =]
Men iaf, Sofijah låtarna va, som ett litet barn, horungar, bror min, i love you baby, och låten mamma =]<3 Älskar dom låtarna =] hihi, =) hoppas jag kan vara med Emelie efter hon har ätit =) då ska vi vara ute, för de är så bra väder, och de är sällan de är de i bure !! =) Jag var ganska tråkig idag, men jag var bara lite trött så jag ska vara mer social när hon kommer =) Men nu ska jag lägga in ngr bilder på mina vänner =) heejdaaa=)<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0