9 daar kvar :D

Sart åker jag till Stockholm, då blir staden osäker mina vänner ;)
De kommer bli shopping 24/7, och kanske en liten pause imellenåt :] Men får inte glömma mobilen, måste juh ringa mina vänner och höra hur dom har de i lilla tråkiga bure :] om dom inte är utomlands elr nåttt sånt =].
Men annars kommer jag typ ringa dom varje dag för jag kommer att sakna dom som faan "/.
Måste vara me er seen när jag kmr hem!=)
Men när vi är i stockholm ska vi gå in på drömhuset, delfinariet, gröna lund och en massa andra affärer=)
Men en affar jag verkligen vill gå in på heter SHOCK.
Dom har skitsnygga kläder där, har sett endel på hemsidan (www.shock.se) =)
De kommer bli skiitkuul =D men nu ska jag vara lite social, i åtminstånde nån minut, pusshej, ha de bra allihoop =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0