svaren.

1. a. varför är du så sööt ?
   
-för att jag bara e de...ibland :]
    b. hur är dina betyg ?
   
 -sådär, dom kunde vart bättre. 
    c. gillar du mej ?
   
- ofc bby ;*
    d. varför är du så otroligt stekit bra för ?
   
-ehm...bara därför ;$
    e. visst har jag fina frågor ?
   
- haha, självklart hun ;*

2. Varför är du så sööt ?
    - för att jag bara är de :$

3. Kommer du nån gång till Malå ?
    - Dunno, säkert :)

4. a. KOM TILL URSVIKEN SNART VAFAAN !?!?
   
- hihi, jag ska ;* saknar dej hun ;*
    b. Hur gick de med betygen ?
    - sådär, kunde varit bättre ;$

5. VARFÖR ÄR DU SÅ JÄVLA SÖÖT MIKAELA !?? 
    -haha, ska du säga älsk. Men för att jag bara är de ;$



Kommentarer
Postat av: adam

sv. HAhah latis som inte orkar städa:];D

2009-12-24 @ 00:44:11
URL: http://murvllz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0