Sista skoladan för den här terminen.

Sista skoldan idag, de känns båda bra och dåligt, jag får ju inte träffa mina kompisar på evigheter, de suger ! :( Men då ha jag iaf ngt att se fram emot tills nästa termin. Men de e så långt dit. Men men, btw, idag är de bra 6 dagar kvar till jul, man hinner ju typ inte ens längta ju :S Men idag på skolan så gick jag till vilorummet för de hade hänt en sak, men vi behöver inte gå in på vad. Men iaf, vi frågade en lärare om vi fick gå dit och de fick vi, sen efter typ 15 min kom jesper j och sa att han skulle sova där för att han va trött. Och vi sa ju att vi skulle vara där för att jag vill inte visa att jag är ledsen inför folk. Men då kom samma lärare som låste upp för mej, fanny och martin och sa att vi blev tvungna att gå ut. Fyfaan vad arg jag va då, asså åååå ! tror du jag hatar henne just nu ! Men iaf, när sklan va slut så fick jag många kramar av mina kompisar, inte många har så fina vänner som jag ;] Älskar er. men ska dra nu, pusshej.


Kommentarer
Postat av: josse B

den där kvällen var så jävla kuul!!!!:D

kommer att minnas den för alltid<33

bilden på mej var onödig men...;)

aja ska till stallet men vi synes:)<3

kramkram<3

2010-01-02 @ 16:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0