Sanningen

Jag hör rösterna hela tiden men vill inte. Jag försöker att inte lyssna men de går inte, dom pratar bara högre och högre. Jag hör saker hela tiden och jag ser dom som pratar med mej, dom som ni andra inte kan se. Vad är de dom vill mej? Jag är rädd och kan inte göra ngt åt de. Jag ligger med huvet under täcket och hoppas att dom ska försvinna. Men ist skriker dom och skadar mej. De finns inget jag kan göra. Är jag ett medium? De sorgliga med andarna är att dom inte vet att dom är döda. Vi är som döda i deras lilla värld. Vi tar upp deras plats här i världen. Du är aldrig ensam. Du har alltid en ande med dej, men du ser den inte. Den ska skydda dej från allt ont. Önskar bara att jag kunde glömma allt. Dom skrämmer mej och håller mej vaken på kvällen. När jag försöker sova så ser jag dom sitta på sängkanten, ni får tro vad ni vill, att de är påhitt och bara ljug men jag klarar inte mer. Jag vill bara glömma. Jag går ut och skriker för att överrösta dom, men de går heltenkelt inte, förut trodde jag att jag bara såg i syne,..men nu är jag säker. Jag hör inte de. Får dom mej till att göra konstiga och dåliga saker? När jag vaknar så ser jag märken efter dom på mej. Blåmärken och rivsår. Vad vill dom mej egentligen? Dom skrattar av att se mej gråta. Jag måste fejka mina skratt och mitt leende för att dom inte ska trycka ner mej men dom lyckas ändå. Om jag bara kunde lägga mej ner och blunda. Om dom bara kunde försvinna. Jag pratar med dom tbx och frågar vad dom vill men då försvinner dom. Varför pratar dom med mej om dom bara försvinner sen? Sen kmr dom tillbaka och skrämmer mej. Vars jag är går så kan dom prata med mej, jag är aldrig ifred...jag klarar de inte mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0