idag då :) 14 ni vet ;D

Nu sitter jag här igen, jag är verkligen usel på att blogga, :S men men , kan va kul att ha en blogg om man har tråkigt och vill skriva av sej lite ;D När jag kom hem idagcva de ganska dystert, men inte visste jag att pappa och mamma hade planerat nått knasigt ;D jag skulle ju inte få ngt idag, men när jag kom hem så satt jag mej i soffan och drygade sönder, sen såg jag ett paket som jag nog inte skulle ha sett för pappa försökte gömma om de men jag hade ju redan sett de så ;D Vet ni va de va i paketet...? EN DATOR ;D så nu kan jag blogga när jag vill, och sitta vid datorn när jag vill, de äg ! ;D sen så fick jag hårfärg av mamma och en ganska kuulig sak till, hon hade köpt ett par playboy kaninöron till mej :] nån dag på skolan ska jag faan ha dom :] sen kom mormor och morfar och då fick jag pennor och saker till de, ett skissblock så nu kan jag rita hur mycke jag vill, iallafall tills bladen tar slut, och av farmor och farfar fick jag en tröja och jeanstaits, äntligen ett par sånna säger jag bara. Men nu har jag typ bara suttit framför datorn x'D och nyss läste jag de alexis har skrivit på sin press på apb, men jag ska inte falla dit...menmen, som sagt, hon ha ju kvar sina änglar...jag är en ängel men inte allas, tyvärr ;D
men ska dra nu, pusspuus ;*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Mika även om jag sa de igår :D <3<3<3

2009-12-09 @ 16:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0