Good juul :D

Ska bara snabb skriva ett inlägg nu, måste hjälpa mamma med maten för de e ju juul ffs ! ;$ hon vill veta hur jag ska klippa mej så jag måste visa henne bilderna som finns längre ner i bloggen, snälla hjälp mej och välja en ! :) hm...vad händer idag då ? Eftersom de e jul så ska typ hela släkten komma, och en av dom kommer klaga på hur jag ser ut med kläderna och håret, men jag e jag och om dom inte gillar de så fuck off. Jag är ju bara mej själv och lever livet you know :) Alltid lika kuul. Men iallafall...snart kommer broshan, min faster, patrick, lucas, farmor och farfar. Då ska vi äta gröt...hoppas de e gott, jag har ingen aptit att äta nu, på julafton dessutom :S vad har hänt :S men julbord asså....är de  verkligen så gott som alla säger att de är, :) ? Jag har typ tröttnat på de konstigt nog, men sista tiden har ju itne varit på topp för mej och då kan aptiten fort ändras vilket den ha gjort på mej, jag ska lägga in en bild på mitt hår sen idag eller imorrn tror jag, har ingen bra bild men men "/ mamma sa typ " du likar ju ffs en hundras xD" och de va sant också :) en pappillion, (stavning?) jag skratta bara ;$ men de spelar ingen roll :)  Men nu ska jag dra, mamma måste ha hjälp innan alla kommer...om typ 1 timme.. ;O då få hon vänta ;$ jag har ju inget att göra om jag måste gå nu ju. Fast jag har ongenting att skriva....eller joo de ha jag visst. Jag fick en julklapp på morgon av mamma och pappa, och då fick jag ett hårband med en rosett som va rosa, och en nyckelring med en pussmun och ett mobilband eller ja...´vad man nu ska kalla de...iallafall...på de stod de "söker ny kille" ;$ haha börja skratta som faan :) Sen så öppnade jag faktiskt josses julklapp, eller jaa den jag fick av henne. Taskigt om jag skulle öppna Hennes julklapp ;$ Men av henne fick jag ett Rosa glittrigt nagellack, tack gumman ;* Men jaa....de är bara ni komenterar och hjälper mej välja vilken frisyr jag ska ha !! Ni vågar inte lämna min blogg utan en komentar om de :) eller om nått annat också men men, ni fattar :) Näe, men nu måste jag gå. Pusshej, och god juul :D




Kommentarer
Postat av: Emma

sv: haha okej,

aa jag har redan sett hennes blogg:D

2009-12-24 @ 10:48:41
URL: http://eanderssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0