nått roligt.

Asså jag måste bara få berätta en rolig sak som hände när jag va me josse i söndags, xD
Vi hade jättetråkigt ett litet tag och sen så sa josse..

J: gissa vad klockan är utan att titta på klockan eller mobilen.

M: eh men typ...7 ?

J: näe, 5 i.

M: jaa, 5 i 8 jaa.

J: haha jaa, du vet mitt hjärna ( xD )

M&J: haha ! ( x'D )

M: jag är inte så säker på att jag vet, haha.

Ni kanske inte fattar så mkt av de men de va iaf jättekuul, jag sluta typ aldrig skratta efter de xP
Sen på kvällen ville vi vara extra barnsliga och se en film som man såg när man typ va 3 ;$ Vi såg KramBjörnarnarna :$ Sen sa ju josse nått kuuligt som jag inte kunde sluta skratta åt xP

J:Undra vad krambjörnarna tänker om oss egentligen,..asså om dom finns.

M: jaa..( va lite borta )

J: haha vafaan säger jag, de är väl klart dom inte finns x'D !!

asså de va så kuul att jaa,... :] Men nu ska jag svara på frågorna från frågestunden, pussheej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0