klockan 3 på morgon

Klockan är halv 3 på morgonen och jag är inte ens ett dugg trött :S Verkar som om jag har vänt på dygnen..inte bra. Menmen, tänk då på julafton :O kommer typ vakna krin 3 då ju xD om inte mamma kommer och väcker mej före de då, vilket hon säkert kommer göra. Fast de e ju klart, man vill väl inte sova bort hela julen eller ;) ? Jag fick beröm för min blogg av http://iamthebitch.blogg.se, kolla in hennes blogg ;) hennes stil är så...ah jag vill bara ha den liksom ;) Och btw, numera ska jag försöka lägga in bilder i slutet på alla inlägg om jag orkar och om jag hinner. Idag blir de väl att sova till typ 2 sen blirre storstädning. Sen vid typ 5 ska jag och pappa till stan för han ska köra lastbil och jag ha lovat att följa me, fast de är ganska läskigt nu när de har snöat så mycke och de är typ bara is på vägarna så pappa får köra lung idag :)  Men nu känner jag att mina ögon bara vill blunda så ska sova nu, pussheej.

//

Kommentarer
Postat av: Emma

vad fin din blogg vart:)

2009-12-22 @ 13:00:12
URL: http://eanderssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0