AndreaAndersson<3

Musik i mitt huvve ni vet, men de ska jag inte prata om. Idag for jag till burträsk med Emelie, och då träffade vi andrea, den bästa tjejen som finns för dom som itne visste de ;D Vi va typ ute och gick ett tag och prata om en person, ni vet säkert vem, sen så satt vi uppe vid fiket för vi va på hockeysaken, eller vad man nu ska säga :]
Men sen blev vi tvunga att fara :( de söög ! Men hon kankse kan komma till nure nästa helg eller så far vi till henne eller nått ! :] Hoppas hoppas ! asså de gå inte spara eller lägga in bilder på min dator typ :S har en bild som jag ska lägga in, och den är på andrea :o]<3



Hon är miiiin :]<3 älskar dej gumman, du är en ängel<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0