7/12

Nu sitter jag här och skriver, har just pluggat på so:n har prov imorrni massmedia, jippe jag...not. näe, men fyller 14 imorrn ;D längtar typ lite ;] Men jag kommer inte få ngt av mina föräldrar men jag klarar mej :) bara dom kommer ihåg at säga grattis så :) Och mina kompisar är ju bara för gulliga :O dom finns alltid där för mej och orkar lyssna på mej när jag har de jobbigt, när jag är osäker på saker så hjälper ni mej. Jag vet ite hur jag ska kunna tacka er, ni betyder allt för mej, och då menar jag verkligen allt ! Ni är dom jag lever för, ni är min luft ! Ni får faan aldrig försvinna ! Jag älsakr er.

Men nu sitter syrran och gnäller på mej så måste gå, pusshej, kan ju slänga in en liten tårta bara för att jag fyller år imorrn ;) :]


De vart muffins men dom va ju iaf söta ;]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0