VärldensBästaTjej<3

 
ÄlskarDeejVännen;*

We all know you can sing ;)<3  
 
The real TovaIsberg, and the only one!<3

Den här tjejen är världens underbaraste person och vän som man någonsinn kan få!
Jag älskar henne av hela mitt hjärta och jag kommer aldrig någonsinn släppa taget om henne!
Om jag inte hade du som vän vet jag inte om jag skulle orka stå på mina egna ben!
Du har alltid funnits där för mej och jag kommer alltid att finnas där för dej vännen <3!
Skulle du hata mej för allt i världen vore de inte ens värt att leva längre gumman!
Så lova mej att aldrig släppa taget om mej för jag klarar de inte!
Jag har varit nära att förlora dej en gång och då föll jag ihop!
Minns du den gången? Vi lät en liten lägn klippa vårat band? Minns du?
Vi låter aldrig de hända igen? 
Inget ska någonsinn förstöra våran vänskap, jag lovar!
När vi bråkade trodde jag aldrig att vi skulle bli vänner igen, vad skulle då jag leva för?
Jag klarar mej inte utan dej Tova, du är VärldensBästaTjej!
Vi lovar varann att aldrig släppa taget om varann!
Jag älskar dej vännen <3!

/Din bästaVän Mikaela<3             

Kommentarer
Postat av: Tova (Låtskrivare)

Fan nu gråter jag, asså så fint!

Klart som fan att jag ALDRIG, ALDRIG släpper taget om dej! Jag älskar dej skitmycket bästa vännen! "I do never let you fall."

2009-08-18 @ 21:40:12
URL: http://tovamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0