A rilly fuuuun daaye :$ ni fattar :$?

Nämen tjo på du =) Idag har jag och Tova farit till stan och hämtat Kodrat och Asad till bure så att dom kunde vara me oss :$ Vi ville vara me dom men dom hade inga pengar så pappa va hypersnäll och hämtade upp dom :$ Sen så betalade jag deras bussresa hem =) Men nu ska jag berätta vad vi har gjort idag me dom (misstolka de inte :$)
Först så gick vi till lekparken och satt oss i en liten trästuga där :$ Vi pratade och kollade bilder på våra mobiler, och Tova var faan en änka idag, hennes älskade mobil dog ;O! Visst är de synd ?!! :$
Sen rökte dom och då blåste Kodrat ut all rök på oss :$ <3 Efter vi hade varit i lekparken så gick vi till konsum för att Tova blev tvungen att handla =( och på vägen dit så fick jag komplimanger :$ (gulliga).
Och Tova for juh hem och hämtade pengar och de gick fast ;)
Sen gick vi hem till Tova för att hon skulle äta och då väntade vi på Tovas rum, och jag tror att Kodrat och Asad va lite trötta :$ <3 Fast de va juuh jag också då, men jag skulle somna om jag la mej ner :$ Och sen så ville Kodrat ta bilder på mej och jag som blir så ful på bilder ;O Men sen så tog Kodrat en bild på tova och Asad också ;)<3
Men före vi gick till Tova så satt vi i hembyggsgården och de va kuul :$ 
Då ville Kodrat att jag skulle sätta mej i hans knä mej jag vågade inte :$ Jag är inte bara liite blyg :$ 
Men jag ska fara på hans match på tisdag me sandra, sen på fredag ska jag och Tova me dom till bergsbyn och hyra film och äta godis och sånt :$
De kommer bli kul, och då ska jag försöka att inte vara så blyg, jag lovar ! :$ Hoppas jag klarar av de också :$
men jag ser verkligen framemot de  =D!!<3
Han sa att jag va sööt många gånger :$ Fast jag tycker såklart raka motsatten :$
Sen sa han att jag hade dålig självkänsla, och de har jag =( Men de kommer bli bättre sen =)
Har juh fått Kodrat och Asad som vänner nu!! =D<3
Dom är jättejätte snälla!! fast de har jag reddan sagt :$
Men ska vara social me Bästis nu =D Heejdå, pussheej ;*<3
Pussen på duu! ;*<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0